Bestellen & Leveren
Worden er kosten in rekening gebracht bij een verzending?
Ja, er worden verzendkosten in rekening gebracht zodat we producten tegen een zeer aantrekkelijke prijs kunnen verkopen. Echter, bij een bestelling boven de €100,- vervallen de verzendkosten wel.
Een deel van mijn bestelling is niet binnen, wat nu?
We adviseren je om een dag of twee langer te wachten. Meestal worden producten dezelfde dag verzonden in meerdere pakketjes. Hierdoor kan een pakketje later gezorgd worden. Mocht je bestelling binnen drie dagen niet geleverd zijn, neem dan contact met ons op.
Kan ik mijn pakketje zelf ophalen?
Het is helaas niet mogelijk om je pakketje zelf af te halen, omdat we geen fysieke winkel of magazijn bebschikbaar hebben voor klanten.
Kunnen producten dezelfde dag bezorgd worden?
Nee, helaas kunnen wij vooralsnog producten niet op dezelfde dag leveren. We onderzoeken de mogelijkheden om dit in de toekomst wel aan te bieden.
Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?
We vinden het ontzettend vervelend dat je aankoop niet is aangekomen. Het komt weleens voor dat een bestelling pas een dag of twee later aankomt. Met een track & trace nummer heb je de mogelijkheid om te achterhalen waar je bestelling gebleven is. Lukt het alsnog niet? Neem dan contact met ons en wij nemen het van je over!
Ik ben niet thuis wanneer mijn bestelling bezorgd wordt.
Dat is geen probleem. Op het moment dat je niet thuis bent ontvang je van de pakketservice een notificatie per email of een kaartje op de bus met instructies. In de meeste gevallen worden pakketen bij de buren afgeleverd.
Worden bestellingen ook naar het buitenland verzonden?
We bezorgen alleen binnen Nederland en België.
Bezorgen jullie ook in het weekend of in de avonduren?
Vooralsnog bieden we deze optie niet aan onze klanten. Je kunt je pakketje op doordeweekse werkdagen verwachten met uitzondering van maandag.