VIND HIER UW VRAGEN

Meest gestelde vragen

Ja, er worden verzendkosten in rekening gebracht zodat we producten tegen een zeer aantrekkelijke prijs kunnen verkopen. Echter, bij een bestelling boven de €100,- vervallen de verzendkosten wel.

Om ervoor te zorgen dat de producten zo spoedig mogelijk verwerkt en verzonden worden is het wijzigen van de gegevens achteraf meestal niet mogelijk. Stuur ons een berichtje via het contactformulier en we informeren je naar de mogelijkheden.

Nee, helaas kunnen wij vooralsnog producten niet op dezelfde dag leveren. We onderzoeken de mogelijkheden om dit in de toekomst wel aan te bieden.

Voor de bezorging van je bestelling moeten we persoonlijke gegevens doorgeven waaronder je adres, e-mailadres en telefoonnummer zodat het bezorgend bedrijf contact kan opnemen. De persoonlijke gegevens die je aan ons hebt verstrekt zullen niet worden doorgegeven aan onbevoegde derden buiten ons bedrijf.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

We vinden het ontzettend vervelend dat je aankoop niet is aangekomen. Het komt weleens voor dat een bestelling pas een dag of twee later aankomt. Met een track & trace nummer heb je de mogelijkheid om te achterhalen waar je bestelling gebleven is. Lukt het alsnog niet? Neem dan contact met ons en wij nemen het van je over!

Je kunt het product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Wel vragen we je om het product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen.

Uw vraag niet gevonden?

Geen probleem! Klik hieronder voor meer informatie.

Neem Contact